Fatime0332 benimde 13 haftalıkken başladı diş agrım apselerin biri bitti biri basladi 2 kutu antibiyotik bitrdim paroldan baska agri kesici yok zaten 21 haftaligiz şuanda doktor agrin yoksa tekrar ağrı yasatmayalim sana dedi radyasyona giriceksin vs bunun zararı var bebeğe vurduğum anestezi falan dedi doktorun izin vermiş ama agrım yoksa dişlerini fırçala gargara yap agrin yoksa şuan hiç başlamayalım dedi bende olacaktım diş tedavimi öyle diyince doktor kaldı işte