Hanımlar ben geçen adetten on iki gün sonra 2 ocakta bir kere kanama gördüm kırmızı renkte ve azıcıktı 23 ocak yani dün akşam pembe akıntı gelmiş minicikti o da peçetede gördüm otuz beş gün geçti adetin üzerinden bu ayki adetin üstünden de bu akşam itibariyle üç gün geçti napicam bilemiyorum eşim test siparişi verdi hemen salı günü gelcekmiş