kubusssss17 Arkadaşlar bebim 18den 31e çıktı ferritin değerim demir deposu. Normal mi düşük mü ortalama nedir merak ettim sizlerinki kaç
kubusssss17 Elifkyhn1993 özellkle doğumdan sonra saç dökülmesi endişesi duyuyorum 31 fena değil o zaman
Elifkyhn1993 kubusssss17 o her turlu oluyor ya hamileykende olabiliyo dogurduktan snrada. Bnm ilk gebelgimde cok oldu 2.ye hamileyim suan hc olmadi. 2sindede ayni aeyleri tukettim ayni vitamin ilaclarni.almiatim doktorum ayni zaten. Ama deger olarak iyi cnku daha yeni gittim bn kan verdim bu yeni degerim yani 30.haftada
Betul95 Benim 8 😔 ne yapsam çıkaramıyorum yıllardır. Hamilelikte daha çok etkiliyor ama şimdi. Doktor kırmızı et tüketmen lazım bol bol diyor. Ama o da hergün tüketilmiyor maalesef. Bide şuan hiç tüketemiyorum çok mide bulantım var.