Fatmaby11 öncelikle geçmiş olsun kardeşim , benim kız kardesimde 20 gün önce doğum yaptı ve doğar dogmaz bebek bronşit olmuştu daha kardesimde doyamadan yoğun bakıma aldılar 10 gün vermediler senin yine 3 gunmus inşallah hızlıca geçer merak etme Allah sabrını veriyor bizde o kadar üzüldük ki ama çok şükür iyileşti bebeğimiz evinde annesiyle seninde öyle olacak Allah’ın izniyle 🌼🐣