Kadze canimoglum1 ben Chicco aldım sonra lastiği gevşedi sandım baby ne aldim ama Chicco yu kullanmaya devam ettim baby ne asla tavsiye etmiyorum chicco çok iyi bozuldu sandığında bile gayet idare etti beni
Mervensn1 Attent manuel mi yoksa elektrikli olan mı ben elektrikli favorilere eklemiştim trendyoldan yorumlar güzel diyorlardı da 🌸
Emeldikici canimoglum1 evet canım aslında şöyle ben arkadaşımda görüp almıştım bebek diş çıkarırken memeyi almak istememişti beraber 3 biberon kadar süt sağmıştık baya da güzeldi pratikti o sebeple bende baby plus marka aldım.
Biryigitannesi Mochi ye bakabilirsin canım memnuniyet çok fazla bnm arkadaşlarım çok memnun olduğu için onu aldım bende
canimoglum1 Biryigitannesi ya canım mochi alacaktım İnternette araştırınca şikayetvarda baya kullanıcı yazmış kafam karıştı
Merinosunannesii canimoglum1 herşeyden memnun olan da var olmayanda ürünü kullanmadım almadım ama en cok memnun kalınan ürün için de şikayet vara baksan illa birşey cıkar ki, 😂😂
songul1405 canimoglum1 Kullanmadım henüz doğuramadım canım ama doğum hemşiresi arkadaşımın tavsiyesiyle aldım. O çok memnun kaldı kendi doğum yaptığında. Tecrübeli bir emzirme hemşiresi olduğu için bana da ona güvenmek kaldı. :)
Eylul58 canimoglum1 Yok henüz kullanmadım 😊 sadece göğüsü iyi tutup tutmadigini denedim hemen çıkardım bayagı güçlü vakumladı 😄
Mervensn1 Attent teşekkür ederim bende favorilere eklemiştim kullanan birinden duymak güzel en azından bunu tercih ederim artık çok sağol 🌸🙏