Merhaba kızlar bende sıvı azlığı olduğu için ve ilk gebeliğim olduğu için daha hiç hissedememiştim doktora gidiyorum orda her şey yolunda ama ben hiç bir şekilde hissetmiyordum bugün ilk defa damar seğirmesi gibi göbek deliğimin orda pıt pıt bi şey attı baya uzun oldu inşallah bebeğimin hareketidir çok heyecanlandım 23 hafta 4 günlük bu arada bebeğim