Bsr57 Merhaba güzel anneler biraz önce lavaboya gittim afedersiniz küçük ve büyük abdestimi yaptıktan sonra yaklaşık 1 su bardağı kadar su gitti ama ben anlayamadım su muydu yoksa çiş miydi😞😞bu arada nisanım falan da gelmemişti 🤷♀️🤷♀️
Mom8 Bsr57 yani tutmaya çalıştım tutamadıysan birde renksizse eğer suyun olma ihtimali çok yüksek canım
Mom8 Bsr57 yani bir kendini kontrol et ara ara gelecek mi yine bak ama gelmeye devam ederse hemen hastaneye git
askvehuzurum Bsr57 brnim sancılarım suyumdan önce geliyordu hastaneye gittim 2 cm yatış verelim dediler kabul etmedim.. Eve geldim diğer gün 4 cm olmuş be yeni suyum grldi ama malesef 8 cm ile sezeryan oldm. 😒