Kbrakocak 37.haftaya girmek üzereyim iki üç saattir sanki adet olacakmışım gibi Bi sancı var niye böyle oldu anlamadım vücudum belki doğuma hazırlanıyor bilmiyorum ama kesintisiz sürekli ağrı ne siddetleniyor ne de tamamen geciyor
Ozerhome Kbrakocak canım dakika tut eğer 10 dakkaya bir, 5 dakkaya bir geliyorsa doğum sancısıdır. Yalancı sancı sürekli ve şiddetli olmuyor bildiğim kadarıyla dinlenince geçiyor. Allah yardımcın olsun 🙏
Acr35 Kbrakocak bnde bnde 37 haftayı doldurdum bugun bndede ara ara oluo dunden berı bel yada karnıma sancı oluo hazrlıkta olablır🤔
Mondly Kbrakocak bir duşa gir ve yatağa yat eğer yattığın halde hala ağrıyorsa doğum sancın başlamış olabilir demektir sancı düzenli olur düzensiz olanlar yalancı sancıdır yanlış hareket etmiş olabilirsin kramp girmiş olabilir ama eğer doğum sancısı mı diye emin olmak istiyorsan duş al yatağa yat geçmezse yattığın halde seni kaldırıyorsa bil ki gerçek sancı
Ortmenanne16 Kbrakocak bu durum çok garip ya sancımiz olsa bile yalancı sancı sanıyoruz ama doktorum bana gerçek sancı geçmez sıcak su bile rahatlatmaz demişti böyle ayrım yapabilirsiniz yanii bı duş alın gözlem yapın 🙏🙏🙏
Kbrakocak Ozerhome dakika gibi değil zaten sanki adet sancısı gibi devamlı aynı derecede olan Bi sancı kitlendi sanki
Kbrakocak Acr35 olabilir zaten hep sancim olsun diye dua ederdim inşallah gerçekten doğuma giderkende kendi sancimla giderim
Kbrakocak Ozerhome benimde aklıma öyle geldi ama siddetlenmesi gerekmiyormu gerçek sancinin saatlerdir aynı şekilde ilerliyor
Ozerhome Kbrakocak canım yavaş yavaş gelip bir anda da şiddetlenebilir. Nasıl ve ne şekilde ilerleyeceğini bilemiyorsun sancınin. İçini rahatlatmak istiyorsan bir acile görün nstye gir orda da belli olur sancı aralığın doğum başlamış mi