ZeyHus33 ben ilk doğumunda lansinoh manuel almıştım ama sonra elektrikli pompa kiraladım çok memnun kaldım. Şimdi 2. Doğumum olacak ilk sezeryandı Buda sezeryan olacak. Bende letgodan uygun fiyatlı hiç kullanılmamış elektrikli pompa buldum aldım. İsterseniz biraz araştırın elektrikli daha rahat oluyor