ogretmenanne16 Daha bekleyecek misiniz ki? Suni sacı falan veriyorlar 41 e girince kaka yapma ihtimali olduğu için
Esmee ogretmenanne16 evet 41haftalıkken gideceğim alttan ilaç vericekmiş doktor açılmam olması için olmazsa sezaryen 🤷🏼♀️
Emine_81 Esmee anladım rabbim yardım etsin hepimize benmde 3.doğumum olucak bana da öyle der herlde devlete gidiyorum ben