hakanebru_ Kızlar 39+3 deyiz tuvalete gittim pembe akıntım olmuş aşğı doğru baskıda oluyordu 2-3 gündür hastaneye geldim muhtemelen açıklık olup olmadığına da bakacaklar. Dualarınızı eksik etmeyin oğlumuza kavuşmamıza az kaldı sanırım ilk gebeliğim 🤲🏻
Sonsuzguc hakanebru_ insallah acıklıgın vardır canım tez zamanda kolayca dogum yaparsın 🤲 saglıcakla bebegine kavusasın insallah 🤲🤲💞
Kbrash hakanebru_ günümüz aynı sizinle benimde bugün nişanım geldi ama doktor sancın yoksa gelmene gerek yok dedi bana sizin varmıymış açıklığınız ?
hakanebru_ Ortmenanne16 Kbrash Ozgulos Sigortacianne Fatma_7 Kbrash Sonsuzguc sedardahuseyin edakyconal07 Azipe Allah razı olsun hepinizden akşam geldiğimde 2-3 cm kadar açılmam vardı nişanım da ona bakarken geldi yatışım yapıldı bugün 11.50 de oğlumu kollarıma aldım çok şükür doğum hikayemizi de paylaşıcam inşallah en kısa zamanda darısı hepinizin başına ❤️🤲🏻
Mary06 Kbrash ne aşamada hastaneye gitmeliyiz şunu bi anlayamadım ztn, nişan gelince mi, su akınca mı, sancılar başlayınca mı?
Kbrash Mary06 nişan gelmesi evet bir doğum belirtisi ama 2 gün sonra da doğum olabilir 5 gün sonrada olabilir yani hemen hastaneye gidilmesine gerek yok fakat su gelince hemen gidilmeli hastaneye çünkü bebeğin enfeksiyon kapma ihtimali var
Hayriye1410 Mary06 sancılar 5 dk ya inene kadar gitmeyi düşünmüyorum çünkü hastanede saatlerce sancı çekmek istemiyorum ama hayırlısı tabiki belli olmaz nişan gelince gidilmiyor sadece doktora haber veriliyor. Su gelince de 1 2 saat içinde hastaneye gidilmesi sağlıklı diyorlar doktorunuzla haberleşirsiniz
Azipe hakanebru_ oyy gözünüz aydın olsun insallah, saglicakla büyütün yavrunuzu😇🤲 Darisi da bizlere inşallah 🤲 💜
OMAYBABY hakanebru_ gözün Aydın Allah analı babalı büyütmek nasip etsin inşallah 😊❤️ Yeni doğum evinde mi doğum yaptınız😊