Gzmclb1 canım bende de aynı şekilde söyledigin haftalarda başladı şu an 13+2 yiz hala gece olunca uykudan uyanıp nerdeyse bir litre su iciyorum yine de kuruluk gecmiyor. Tabi bi bunun gece boyu sık tuvalete gitme gibi bi durumu da oluyor 🤦♀️ Tiroid ve diğer degerlerime baktirdim problem yoktu doktorum ; vücutta kötü bi mikrop ya da atılması gereken bir şey varsa muhtemelen vücut onu atmaya calişiyordur gibi bi yorum yapti. Bi de bu dönemde vücudun cok suya ihtiyacı oluyormuş. O yüzden endişelenme degerlerin normalse sıkıntı yok. Hem ne güzel cok su ictikce ödem de tutmayız inşallah 🐥