sevdegnky masaya üçlü aynalı set aldım ve 2 adet vazo en uygunlusundan Trendyoldan buldum😁 Şerbet çeşmesi koyacağım, çikolata yaptırıcam setin üstüne koymak için hemşirelere veririm artık 😅
Masaya arka plan olarakda ahşap halka aldım. Hediyelik anahtarlık yaptırdım makrome, arkadaşımda aynısından kapı süsü yaptırmış. Şimdi Çiçek alıcam vazo ve ahşapları süslemek için bu kadar. Çiçekler kendini gösterecektir zaten😊 bebişin yatağınada tül alıcam bu kadar..