Danlacan Tugcek33 ay ben birine bulamıyorum artık pes edicem nerdeyse isim düşünmekten yıldım Allah yardım etsin 😅
Esmabaran Tugcek33 maşallah maşallah benimde hayalimdi eğer olursa Ömer ve Kadir koyacaktım. Tek oldu 😁. Önceki oğlumun adı Yusuf Baran bunu da yiğit koymak istiyorum ama yanına bişey istiyorum karar vermedim
Tugcek33 pnar5 güzel, çok teşekkürler🥰 şiir gibi olmuş yorumunuz🤣 Danlacan kız olsa hazırdı ama erkekte karar veremiyorum🤣 bende pes ediyorum bazen neyse ki zaman var daha🤣 Esmabaran ben kararsız kalıyorum sürekli🙄 kız olsa isimleri hazırdı hiç erkek araştırmamıştım ama şimdi zorlanıyorum😜