34 e girmek üzereyiz makatta baski hissediyorum sizlerdede varmi acaba. Ve bugün sag gögsümün agrisi ile uyandim. Sütyenimde bayagi islanmis. Hala ağrıyor. Dokundugum an sivi geliyor ama tek gögüs. Acaba normalmi kizlar. Basina gelen varmi. Gecen hafta ciger geliştirici vurundum acaba o yaptı. Bide burnum acayip tikali hic bir sey yok. Grip felanda degilim. Telefonda sesin kötü geliyor herkes. Tikali oldugu icin cok zor nefes aliyorum. Ödemdenmi acaba Sizlerin başına böyle birsey geldimi.