Fadmkm Mikrodalgada ısıtılan pişen şeyler yiyor musunuz zararlı diye duydum ama ben başlarda bilmediğim için hiç dikkat etmedim şimdi kullanmamaya çalışıyoruz azalttım
asyahumam Fadmkm yiyorum o kadar düşünürsek telefon da radyasyon yayıyor sabahtan akşama kadar elimizde 😊 Tamamen kendimizi soyutlayamayiz her gün mikrodalgada isitmiyorum her şeyi tabi ki, arada lazım oluyor çok
H-melek Fadmkm çalışan bir kadın olarak mikrodalga mutfağımın vazgeçilmeziydi ama gebelikte ilk 5 ay içine ısıtılan hiçbir şeyi yemedim mikrodalga çalışırken mutfakta Bile durmadım, ciddi anlamda zararlı.
Fadmkm Yenigelin234 benimde öyle ama burda okumuştum zararlı diye tedirgin olmuştum öncesinde bilmiyordum çünkü
hamileana Fadmkm mikro dalga çalışırken önünde durmadigin sürece bir sakıncası yok diye okumuştum bir yerde canım
Eylul2107 Evet zararlı içindeki lazer isigiyla isitiyo yiyecegi ama hersey zararli fritöz de zararliymis ikisini almayi düşündük ama duydukca vazgectk
BegumIscanTunc Fadmkm kullanıyorum canım en incesini düşünürsek telefonda kullanmayalım onun yaydığını oda yayıyor ama yinede kişinin isteğine göre yani
pia34 Fadmkm mikrodalgayı çalıştırdığınızda mutfaktan çıkarsanız bir zararı olmaz. İçindeki yiyeceğe bir şey geçmiyor. Sadece çalışırken yanında durmayın.