Arkadaşlar merhaba 20+5 günlük hamileyim neredeyse 2haftadır genital bölgemde bir ağrı vardı. Oturup kalkarken ve çömelirken ağrım çok arttı ve basınç hissetmeye başladım bacak ayrımına doğru acı ve sızı oluyor. Dün acile gittik doktor yatış verdi. Düşük riski olabilir dedi. Ultrasonda bebeğimin kalp atışları normal bir sıkıntı gözükmüyor fakat riske atamayız deyip yatış verdi. Başına böyle bir şey gelen var mı? Daha önce hiç böyle bir şey duyan?