14+1 deyiz bu ikinci gribim nasıl atlatabilirm?? Kaynanamla yasiyorum dinlenmek ekde degil hic inanmaz hasta olduguma 😒 gecen sefer o kadar kotu oldum ki grip kulagima vurdu 1 ay agrisindan agladim kulagimin. En son anneme gidip 3 gun kalmistim oyle iyilestim. Suan da kaynanamla yuz goz olmak istemiyorum, en kolay ve cabuk nasil atlatabilirim?