Melos580 canım gebelik testiyle ne alakası var test yap diyen bile olmuş. Senin adetin bittikten sonra yumurtan büyümeye başlıyor ya o yüzden ikinci çizgi yavaş yavaş belirtmeye başlıyor. En kırmızı olduğu gün yumurtan döllenecek kadar büyümüş demektir. Bugünü değerlendir yarın da test yap ikinci çizgi silikleşecek bu da yumurtan çatladı demek. Yumurtan çatlayacak ki sperm geldiğinde döllenebilsin. Bugün daha anca yumurtlama günün.dünü değerlendirmişsindir inşallah. Bugün tekrar ovulasyon testi at etiketle beni de bakalım silikleştiyse çatlamış demektir bugünü de değerlendireceksin