Elif3534 Selamlar. İzmirli anneler bebek mobilyasını nereden almayı düşünüyorsunuz ? Bir de sallanan yatak mı montessori mi? Tercihiniz nedir ?
Oykuaygun Elif3534 merhabalar 😇 biz beşiği e bebekten aldık. İlerleyen zamanda montessori düşünüyorum ☺️
Tugce2405 Oykuaygun merhaba benimde ebebekte begendigim besikler var siz hangisini aldiniz acaba begendiniz mi
Elif3534 Busratlv98 büyüdüğü için ilerleyen yaşlarda da kullanılıyor sanırım. Çilekten aldığınız takım olarak ne kadar tuttu ?
Oykuaygun Tugce2405 https://www.e-bebek.com/bebekonfor-elyaza-dogal-anne-yani-asansorlu-uyku-setli-besik-60x120-cm-ayicik-p-bek-de97 bunu aldık Yatağı dışında beğendim ☺️