Qmucize Selam tatlı anneler 😍 bebegimin kıyafetlerini yikicam bu konuda tecrübeli ve yıkamış olan annelerden fikir almak istiyorum kaç derecede yıkadınız
Catmom Qmucize merhaba duru granül ile 40 derecede renkli ve beyaz ayırarak yıkadım. Ütüledim. Mis gibi oldular 🥰
Melike2 Qmucize Dalan zeytin yağlı sabun tozuyla 30 derecede yıkadım canım zaten temizler yüksek dereceye gerek yok giyilmemiş kıyafetlere Duru granül matik aldım 2 paket yedek artık bittikçe stoklarız malum devamlı kullanılacağı için çabucak biticekler 😁😁
burcu_izmir Buseyvz bebek deterjanı mı beyaz sabun mu kullandınız acaba? Bir de marka önerebilir misiniz :)
Qmucize Buseyvz tesekkur ederim canım bende 30 derecede yıkayım diye düşündüm ama 40 da yıka diyenler oldu
Buseyvz burcu_izmir dalan zeytinyağlı olan granül sabununu kullandım bebek çamaşırları için uygun temiz içerikli bir ürün 😊
Arelinannesii Catmom şuan renkli beyazları ayırıyorum 😂 bende 30 derecede yıkamayı düşünüyorum kurutma makinası zaten ütüleme ısıtma görevi gördüğü için içim rahat derece konusunda 🥰
huzursahibi Catmom merhaba, renkliler ve beyazları ayırdığınızda makine çok boş kalmıyor mu? Elbiseler çok minnak bana boş kalacakmış gibi geliyor 😍
minnie123 Catmom deterjanı deterjan gözüne mi ekliyorsunuz yoksa sulandırıp çamaşırların üzerine mi? 30 dereceye atıyorum erimiyor bazen
Qmucize Melike2 tesekkur ederim canım bende 30 derecede yıkamayı düşünüyordum ama 40 da yıka diyenler oldu ondan nasıl yapsam bilemedim
Buseyvz Qmucize ilk sefer için 30 uygun bence canım lekesi vs yok kullanılmamış ürün çünkü, bir de çekme olabilir yüksek derecede
Catmom Qmucize rica ederim. Bu arada granül sabunlar 30 derecede çözülmüyor. Bilginiz olsun. Direk deterjan gözüne kuru haliyle toz deterjan gibi koydum.
Ipek0z Qmucize 20 derecede hepsini birden yıkadım ayırmadım renklerine göre ama bulaşmamıştı mis gibi çıktılar😊 yarım saatte yıkadım tozy kiri gitti bir güzel ütüledim yarın dizicem dolaba inşallah 🙏🏼
dmlgrgl Qmucize ben uni baby deterjan ve yumustacisini tercih ettim. Yumusaticisi mis gibi kokuyor. Deterjani kokusuz parfum olmadigi icin sanirim. 40 derecede yikadim beyaz sabun istemedim sertlestirir diye suphede kaldim
Qmucize Cns_33 ya benim makinamdada var bebej programı fakat derecesi çok yüksek 60 derece ve 2 saate yakın
Zeynep-aa Qmucize dalin granül sabun aldım 30°de bebek programında yıkadım. Bizim makinede ekstra hijyen olarak geçiyor