Aygul_Aliyeva Anneler merhaba, ben 11 hafta 3 gunluk hamileyim. Cok kotu sirt agrilarim var, usmye girdim hic bisey yok dediler. Amma cok korkuyorum bebegime bir zarari ola bilirmi?
Sumsumm Aygul_Aliyeva sirt agrisi bende de var suan uykum var uyuyamiyorum bu yuzden. Ama sirt agrisi icin seninki erken degil mi canim ya neden agriyor acaba bende bilemedim belki o haftalarda da oluyordur
mavikelebek_ Aygul_Aliyeva canım hamile kaldım başladı bel sırt ağrısı 35 haftalık hamileyim hâlâ devam ediyor
pptya01 Hamileliğin zor geçecek ağrıdan sızıdan duramıcan demek oluyo 2. Hamileliğim 2sinde de çekmediğim kalmadı