Kızlar merhaba 36 haftalık gebeyim ve idrar yollarımda iltihap var acile gittim agrım çok vardı bi tane acemi doktora denk geldim 1saat düşündü hangi ilacı yazsam diye bende güvenip almadım ilacı cuma günü randevum var doktoruma söylüycem ama o zamana kadar agrılarımı nasıl geçirebilirim bi bilginiz varmı başınızdan geçti mi 🙏