Bizde yarın 37.haftaya giriyoruz, geçen hafta 2.650 grdı bu hafta bakıcaz iki hafta önce nstye girmiştim gece biraz sancılarım oluyor diye gayet iyi çıkmıştı sonuçlar, artık haftada bir kontrole çağırdı henüz alttan muayene etmedi doktor yarın tekrar kontrole gideceğim artık her seferinde nstye bağlanacağımı söylemişti geçen hafta ama alttan muayene için birşey söylemedi..