26 haftalık hamileyim 1 hafta önce göbek fıtıgından ameliyat oldum. Bugün kızımın hareketlerini hiç hissetmedim desem yeridir. İkinci geceliğim ama ilk gebeliğimde kızım çok küçük doğdu 30.haftada anca hissetmiştim ilk hareketlerini onda doktor normal demişti. Ama bu hamileliğimde hissederken hissetmemek normalmi bilemedim. YAda ne kadar süre sonra sorun teşkil ediyor. Ve bebeğin hareketlenmesi için önereceğiniz şeyler varmı