Annesionu-yer Benimki tam bir trajedi olmuştu. Şeker yükleme testi olcam diye gittim. iİçtim o şekerli suyu sonra sancım olduğunu söyledim nst ye bağlandim yüksek sancılar cıktı doktor hemen ciğer geliştirici yapalım dedi eczaneden iğne aldik sancı kesici haplar falan hastanede iğne vurundum erken doğum riskim çıktığı için doktor bol bol uzan dedi. Sonra ben seker yükleme için geldiğimi unutup eve gittim 🤦♀️ Hastaneden arıyorlar kan verdiniz mi diye o panikle eve gelip uzanmak istemiştim aklımda çıkmış. Haftaya ikinci kez o iğrenç şekerli suyu içmek zorunda kalmıştım 😅