Merhaba arkadaşlar. Burda o kadar fazla doğum hikayesi okudum ki etkilenmemek elde değildi nasıl doğurucam nasıl olacak diyerek 39+2 ye kadar geldim. Hiç tansiyon problemi yaşamamış bi gebe olarak son 2 kontrolüm de tansiyonum sürekli yüksek çıkıyordu. Yine kontrol günü gittiğim de nstye girdim ama hiç sancım çıkmadı tansiyonum yine hafif yüksek çıktı doktoruma gösterdiğim de bu şekilde sana suni sancı veremem yine tansiyonun yükselir ve sezaryene döneriz dedi. Ondan öncesin de çatı muayenesi olmuştum ve hafif çatı darlığım vardı ve bebek kanala bile girmemişti. Doktorum kendisi ölçmek istedi tansiyonumu ve bi baktık tansiyon 18ler de. Acil sezaryene almam lazım gidip eşyaları alın 1 saat içinde burda olun dedi tabi ben o an onu duyunca daha da panikledim heyecan yaptım. Neyse herkese haber verdik gittik tekrar hastaneye bir anda doğumhane de sonda falan takıldı ( öyle asla abarttıkları gibi bir acı hiç değil sadece tuvaletinizi yapamadığınız da bir yanma olur ya onun gibi aynı) neyse ameliyathaneye çıkarıldım ve doktorumla birlikte oradaki herkes o kadar mükemmel ve Güler yüzlüydü ki aşırı rahatlamıştım. Belden sipinal yapıldı ve asla acımıyo o kadar küçücük bir acı ki sinek ısırığı bile daha fazladır. Ayaklarımdan sıcak bir uyuşma oldu ama ben hala kendimi ikna edemediğim için doktoruma hissediyorum diyip durdum oda poponu kaldır bakalım kaldırabilecek misin dediğin de ikna oldum ancak uyuştuğuma ☺️ Soğukluk ve çekiştirmeleri hep hissediyosunuz hatta bazen yanık et kokusunu da alıyosunuz bunu söylemek istemezdim ama 😂 neyse benim ameliyat sırasında yine tansiyonum birden 23 e yükseldi doktorum bu durumda normal doğum mümkün bile değildi dedi. Hafif bir mide bulantısı hissettim o an söyledim ve sakinleştirici yaptılar ve anında geçti. Ve en güzel an bebeğimin doğduğu andı o an tansiyon yüksekliği mide bulantısı herşeyi unuttum onun o pamuk gibi elleri yüzü bana dokundu ya herşey geçti o an 🥰 bebeğimden 15 dakika sonra da ben odaya çıkarıldım tabi hala uyuşukluğun verdiği etkiyle ben mis gibiydim ama yavaş yavaş o etkinin bittiği an acı gerçeklerle yüzleşiyorsunuz 😂 ama tatbiki dayanılmayacak bir acı mı asla değil ama ilk yürüyüş biraz zorluyo o an eşinizin desteği çok önemli eşimle birlikte yürüdük ve ilk gazımı da çıkardım. Şimdi 19 günlük olduk bile 🥰 biraz uzun oldu hakkınızı helal edin düzgün anlatamadıysam kusura bakmayın☺️ Sormak istedikleriniz varsa seve seve yardımcı olurum ☺️