Junniorkoc bende aynı şekilde bir gece patladı iç kanama ile hastanelik oldum. Eğer geç kalınsaydı rahimim alınabilirdi. Neyse ki kurtardı doktorum Allahın izniyle. Çocuk yap yoksa tekrarlayacak ve bu sefer bu kadar şanslı olamayacağız dedi. 1,5 yıl sonra hamile kaldım. Tekrarladı 14. Haftamda ama yakın takip sonucu 18. Haftada kayboldu. Ağrı yapıyordu. Neyseki atlattım
Kist ağrısını düşmanıma vermesin Allah