Eminetekin ben yaşadım canim... ayrıntılı ulturasona girdiğimde sağ böbreğimin 39 mm olduğu tespit edildi urolojiye gitmem gerektiği söylendi kendi doktorum da bi doktor tavsiye etti ona gittim para icin beni mahfetti hic bir agrım yokken 1 ay boyunca bana eziyet üstüne eziyet yaşattı su mübarek gunlerim hürmetine rabbim sorsun insallah.... katater takildi sağ bobregim diye girdim ameliyata ama iki böbreğime de takmış ilgi göremeyince başka bir doktora gittim ama bu süreçte tamamen hayattan kopmuştum diyebilirim 4 yaşındaki oğluma bile annem bakıyordu yürüyemez olmustum halbuki ben ameliyattan once sapasağlam dim ne agrım vardi ne sızım...sonra başka doktora göründüm saolsun cok ilgilendi meğer katater kaymis mesanem ve bobregim arasını tikamis benim bobregim 42 mm olmus hemen cikmasi gerekiyor dedi cikardi kendime geldim diyebilirim normal hayatıma geri döndüm gecen kontrole gittiğim de ölçtü böbreğini tekrardan 29 mm düşmüş doğuma kadar gözetim altında olucam insallah sana tavsiyem araştır hemen ameliyat diyenler olsada bi kaç doktora daha gözük yoksa bu devirdi para icin herşeyi yapiyorlar