Ayred Happymother3 Hav12316 bende şuan memorialde özgüç hocaya gidiyorum ve ısrarla tavsiye ederim ücreti zam gelmiş ama eşim polis emniyet indirimiyle 240 oldu
Gamzissss Hav12316 Canım Cemal hoca çok iyi bir hoca bende ona gidiyorum geçen sene ki doğum ücreti normal 5500 sezeryan 7000 duymuştum ben bu yıl ne oldu zamla bilmiyorum
Fazis Hav12316 250 lira muayene ücreti canım doğum ücreti de acıbademin paketlerine göre hangisini seçersen yılbaşından sonra bilmiyorum fiyatlar ne oldu
Ayred Ben eylülde memorialdeyken gitmiştim ozaman ücreti indirimle 180di ama şuan sanırım zamda gelmiş heryere 250 olmustur diye düşünüyorm
Miray0 Ayred ben de özgüç beye gidiyorum ama kararsızdım gerçekten nasıl bir doktor sadece 1 kere gittim 11. Haftaya girdim bu hafta gitmem lazım acaba diyodum
Happymother3 Hav12316 bız henuz konusmadık ama 7 dıye duydum bırazda doktorlar ındırım yapıyor mesala arkadasım mustafa tasta 6 bucuga yaptı 6 ay once
Gamzissss Hav12316 Aynen canım ben ücret öğrenmek istedim hesapladıktan sonra ararız sizi demişlerdi zamlı fiyatını öğrenmedim daha sende mi ona gidecektin
Hav12316 Gamzissss ben aslında Tuncay beye gidiyorum anamı doğumu fakülte de yaptığı için Cemal beye gitmeyi düşündüm
Janset06 Hav12316 yılbaşından sonra zam gelmiş mueyene ücretlerini biliyorum ama. Doğum henüz görüşmedim