EdaaaaN çok zor durum bende yaşadım 9 haftaşık falandım ama kanamam yoktu kalbi durdu kürtajla aldılar kürtaj sonrası hiç kanamam olmadı normal adet günümde adet oldum ama 1 ay içerisinde 2 adet gördüm sonraki ay hamile 🙏🏻 Rabbim 2,5 ay içinde nasip etti şimdi 18 haftalığız 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 İnşlh en kısa zamanda nasip eder Rabbim sana da 🙏🏻 Ama kalmk için bekleyip beklememek doktorunun yönlendirmesini dinle doktorda çok önemli bu arada bana çok tahlill yapıldı sıkıntı çıkmadığı iççn adet gördükten sonra deneyeblirsin demişti doktorumm