Zeynep07 evet çok şükür doğum yaptım kızımı sağlıkla kucağıma aldım ilk çocuğum normal şimdi kızımı sezeryan istedim ilk gün narkozun etkisinden biraz zor kendime gelebildim bir kaç saat sonra ayağa kalkabildim yürüdüm çok şükür 10 gün oldu toparladım işlerimi yapabiliyorum rabbim herkesin gönlüne göre versin insallah