Herkese merhaba, 15 gun once bebegimi kucagima aldim sizlere zorlandigim seyleri yazmak istedim..
-spinal sez. oyle hicbisey hissedilmeyen bisey degil, oyle bi beklentiye girdigim icin bende travma olustu maalesef. Herseyi hissediyorsunuz, sadece agri yok..
-Burda herkes delice dependi övmüs, ama sezaryen dogumda onu takmak yasak.. pamuklu yuksek bel hamile alt camasiri almak gerekiyor, en cok bunda zorlandim, cnku karnim o kadar agriyodu ki en bol ve yuksek camasir bile canimi acitiyordu..
-bana kalirsa kesinlikle gecelik alinmali, mumkunse acilabilen olabilir.
-eve gelince o löpür löpür olan karnimi tutsun diye ince bisey bagladim, 5.gunden sonra korse taktim, suan gobegim yok, mutluyum cok😅
-sütüm tabii ki gelmedi, mama basladik yine de sarilik oldu bebegim.. ama 2. Gece lansinohun gogus icin sicak soguk kompresinden almistim, isitip onu koydum, sabaha indi ve mamayi acmadik bile cok sukur..
-son olarak hastaneye giderken yumos triko taytimi giymistim, cikarken de onu giydim, zaten baska bisey giyemezdim karnima bisey degince cok aciyodu..
- Gaz problemi hic yasamadim, sabahina tuvalete de gitmistim, gazim da cikmisti, bence kayisi kompostosu yapmistim ondan ictim diye boyle kolay oldu.
Benim size önerilerim bunlar, istediginiz herseyi sorun, cevaplarim, insallan yarari olur bunlarin size. Ben yanlislar yaptim siz yapmayin. Hepinize bol bol dua ettim, Allah isteyen herkese evlat nasip etsin, tum gebelere de kolayliklar olsun insallah.. 🙏🏻