Gulfeem Canım anneler hep bi oğlum olsun istemiştim ama hiç isim düşünmemişim😂 Aklımda iki isim var eleştiriye ve fikire cok acığım yorumlarınızı bekliyorum🙈 Ardıç Ege
-Kbra8- Gulfeem benim de oğlum olacak isim bulmak gerçekten çok zor. Kız olsa bir sürü alternatifim vardı 😂 Ardıç bence çok ağaç ağaç. Yanlış anlama 🤭 Ege de şu an kimi duysam Ege Efe. Ama Ardıç’tan daha iyi tabi.
1Dygs1 Gulfeem Ege çok güzel 🧿 hayırlı olsun yanında isim de ekleyebilirsin Poyraz Ege Ege Barlas gibi
KevseR- İkisi de gayet güzel 😊 Tuğra Ahmet Baran Aybars Ve Barlas isimlerini de beğeniyorum. Sağlıkla gelsin inşallah 🥰
Gulfeem -Kbra8- yok yanlıs anlamam canıım eşimde aynısını söylüyo bana sempatik geliyo biraz ama cokta okey değilim gibi🙈 çook zor erkek ismi gercekten napıcaz bilmem🤷🏼♀️
Gulfeem 1Dygs1 Ege ismine cok yakın hissediyorum kendimi evet yanına bir isimle daha kullanılabilir tekte cok hoş😻 görkem eşimin ismi görkem ege bile düsünüyorum ahahah🙈
Ezgicoskun 1,5 yaşında bir oğlum var ismi Deniz💙 Şuanda da 23 haftalık hamileyim bir oğlum daha olacak onun ismi de Ege olacak 💙👶🏻
Nurrrr94 Benim kızım olucak bir türlü karar veremedim ailede cok kız var 😀 en son sare masal koymak istiyorum dedim ama emin değilim sizce nasıl