Kızlar 38.haftadayız sol kasığıma ara ara batma yanma gibi ağrı saplanıyor salı günü sezaryanım var böyle olunca endişe ettik ilk defa oldu çünkü bu sancı gibi bişi olabilir mi nasıl bi his nasıl anlarım
Doktorun yardımcısı abla ile görüştüm karnında bebek toplanır falan dedi karnın sertleşir dedi biyer sert bi yer değil hiç bişi anlamadım tek bildiğim şuan 3 4 dk da bir gelip gidiyor ağrı