deniz22 Ilknrcm tabikide olur ben ögrendigimde 4 haftalıktı bekledım 6 haftalık oldum gittim kalp atişini duydum🙏darısı size inşallah
Mervensn1 Ilknrcm benim yoktu 8. Haftanın sonunda duydum belli olmuyor o siye düşünüyorum ama daha erken duyanlar vardır tabi🌸
MerveZMC Ilknrcm bende bu hafta gidicem 7. Haftamdayım duyarız dedi doktorum ama daha geç duyan varmış
deniz22 deniz22 ama doktorum daha yeni attığı icin derinden geldiğini söyledi 7 haftalıkken gittim daha netti🙈😍
Ilknrcm 4 haftalık hamileyken gitmiştim en son doktor 8. Haftamda gelemi istedi yarın 7+1 oluyorum kalbi atıyor mu atmıyormu diye meraktan yerimde çatlicam gitmek istiyorum bir yandan da korkuyorum ya yok derse diye
Yenibirannee Ben 7+5 de duydum ilk kalp atışını videoya cekmeyi unutma izledikle ayni duygulari yasıyor insan 🥰