kızlar perşembe günü doktor kontrolümde nişanımın geldiğini bir iki cm açıklık olduğunu öğrendik, ara sra sancı geliyor ama henüz düzenli sancım vs yok ama dünden beri aşırı uykuluyum gözümü açamıyorum resmen, normalde gece hiç uyumaz gündüz bi kaç saat uyurdum ve aşırı dinç olurdum son bi kaç aydır böyleydi. ama iki gündür beş dakika bir uykum geliyor resmen, doğum belirtisi olabilir mi yada başına gelen var mı