Selam kizlar bende sükürler olsun doğum yaptim. Evet hiç kolay degildi daha da günüme 15 gün vardi ama oglusum beklemekten sıkldı demek ki🤣 31 mayis sabahi 5 30 da agriyla ve kasilmalarla uyandim. Tabi yatamadim kalktim evin icinde dönmeye basladim. İlk basta yalanci dogum sancisi sanirim dedim dk tuttum oldukca duzenli. Sonra esimi işe gonderdim iyiyim ben bisey olursa gelirsin dedim gecmek bilmedi. Annemi cagirdim hastaneye gittik. Nst ye bile baglamadan muayene ettiler bide ne duyayim 5 cm acikligim varmis ben şook😳 tabi agrilat gittikce sıklasti dayanilmaz bi hal aldi ama korkmayin ben normal dogurduysam herkessss dogurur cok ciddiyim🙏😄 10 cm acikliktan sonra 10 15 dk gecti dogurdum😍 cok rahatladim oglusumun sesiyle askiyla herseyi unuttummm icim titredi boyle bi ask yok dogurmadan once aşik oldum falan demeyin aşk buuu😍 tabi sonrasi benim icin kotuydu yine cunku cok ıkındigim icin makata kadar yirtik kanamam durmadi 1.5 saat diktiler korkutmak icin soylemiyorum korkmayin o bnim hatamdi. Sakın bası ciktiktan sonra ıkınmayin. Oturamiyorum zorlaniyorm ama gececek insallah hic önemi yok 💕 bebisinizi kucaginiza alinca hic bi önemi kalmiyor suan hastanedeyiz sukurler olsun bitti. Uzun oldu hakkinizi helal edin hepinize hayirli dogumlar rabbim hayirlisiyla kurtarsin hepinizi🙏🤗🤗😍