nisanmaral Mariposa21 ben geçen salı ayrıldım, az önce arkadaşın dediği şekilde. Hatta doktorumun kendi kliniği var o verdi 24.hafta raporunu, son adet tarihine göre. Dilekçe yazdım ve izne ayrıldım. 32den sonraki çalışamaz raporu hastaneden olmalıymış ama.
Kubra-kurt-aksoy Mariposa21 doktor 24.haftada da olduğunuza dair durum raporu veriyor. Bu raporla birlikte kurumunuza dilekçe yazıp veriyorsunuz ☺️
annelikseruveni Doktordan 24 hafta olduğuna dair ultrason raporu alıyorsun canım onunla birlikte gidip kurumunda dilekçe yazıyorsun
Aycanmbenim Kızlar ben yarın 23+5 olucam ama detaylı usg randevum var acaba Dr gitmişken verir mi 24 haftalık raporunu ?