Sed22-09 Asseagl evet ben gece alıyorum ama sabahları hiç almıyorum canım çünkü gündüzleri içince cidden beynimi uyuşturuyor sanki bütün gün uyuyorum gözümü dahi açamıyorum o yüzden gece almanı tavsiye ederim
Ebrununbebe Asseagl canım bende aynımsen gibiyim tereddütteyim doktoruma her girriğimde soruom bişi olmaz dimi diye 😂😂 prilammı 1 aydır kullanıom sabah öğlen akşam. Bi gün iyi hissettim kendimi kullanmadım akşamına bir kötü oldum ama anlatamam 😂 çok kötüysen sabah akşam kullan canım
Melike2 Asseagl 35 haftalık oldum daha ara ara kullanıyorum bulantılarım hafifledi ama geçmedi. İlk 4,5 ay çok zordu sürekli acillik oluyodum serumlarla anca ayakta duruyordum sürekli kusmaktan tansiyonum düşüyodu bayılacak gibi oluyodum ama hamd olsun tamamen bitmese de azaldı. prilam gece yatmadan 2 tane gün içindede çok aşırı bulantım olduğunda 1 kere atıyodum çok hap yutmak istemedim çünkü ilk başlarda hiç bi şekilde bana faydası olmamıştı.. şimdi bulantım olduğunda sabahtan 1 tane atıyorum yeterli oluyo. Allah yardımcın olsun canım
Ozlem23 Asseagl ben gece iki tane alıyorum sadece doktorum başlangıç seviyesi bu dedi ben hep öyle kullaniyorum
Fatma_7 Prilam de bana etki etmemişti malesef ya sadece bi özelliğini seviyordum uyku yapıyordu uyuyabiliyordum az da olsa 🤷🏻♀️
Nehir-Ada Asseagl Merhaba ben bu ilaca daha erken başladım hala devam ediyorum şuan 24. Haftaya girdim geceleri bulantı hissi yaşadığım için hala kullanıyorum ben sadece gece yatarken 2 tane alıyodum gündüzleri eğer bulantın olursa bence 1 tane alabilirsin ama sadece gece bile alsan yeterli oluyor doktorunun tavsiyesini dinle bence zaten miligramı çok düşük hiç birşey olmaz ben de ilaç kullanmayı sevmeyen bir insanım ama mide bulantılarını önlemek için rahatlıkla kullanılacak bir ilaç kesinlikle
Aleynabardak Canim ben yatmadan 2 tblt iciyordum ertesi gun oglene kadad tutuyordu ogleden sonra aksama kadar asiri.mide bulantisi yasiyordum doktor ogleden aonra bir tblt daha ic dedi beni aksama kadar tuttu simdi 9+0 im iyiyim bulantilarim azaldi
Assssyaa Asseagl bana da vermişti çok kötüydüm alıştrımayım diye 2 defa falan alayım dedim günde o zaman da aynı oluyordum. Yani doktorun kaç tane dediyse al canım gün içerinde içmeyince de kötü oluyordum ben. Yatarken içmezsem de sabah kötü oluyordum o yüzden alıyorum 4 tane. Hala da kullanıyorum çünkü kötü oluyorum 24 haftalık olmama rağmen.
Elif1nurr2 Asseagl doktor bana da sabah 2 aksam iki tane al demis ben de once sabah 1 aksam 1 aldim ama sabah aldigim bana fayda etmemeye basladi bende sadece aksamlari 1 tane aldim daha sonra doktoruma soyledim boyle yaptim diye bi ilginc diyor 😅 yani seni tutacaksa 1 tane bile icsen bi sey olmaz ilac neticede..
Caginyagizmom Asseagl şu hayatta aldıgım ilaç sayısı 10 parmağımı geçmezdi ,,, prilamı koşa koşa yazdırdım 2 şer tane yut yoksa ben gibi 6 kg verirsin . O zamanlar ilaçsız geçmez yan etkisi de yok küçük zaten
momsboys Asseagl selam canım gecmiş olsun 18 haftalık hamileyim 5. haftamdan beri 2 gece 1 gündüz kullanıyorum aksi halde pertim ne zaman bırakacagım diye düşünüyorum
Seseff Asseagl prillam benim aşkım 😂 31. Haftadayım gece yatmadan 2 adet alıyorum ertesi gün ohh miss yeterli oluyor😇
elfeylul Prilam ne yazık ki bana fayda etmedi. KEŞke fayda etse de fazladan içsem ona razıyım. Zofer 8 mg kullanıyorum. Oda bir kaç saat etki ediyor o kadar. Bilmiyorum ne yapacağım böyle.
HifaZehra34 Asseagl bende aşırı bulantı çektim sabah 1 akşam 1 şeklinde içmek çok faydalı oldu bu şekilde deneyin bence
smyra32 Asseagl gece yataga girmeden alıyordum iki tane .. Ramazan ayındaydik sahur vakti kusuyordum.. ama o ilacı atmadigim gün çok çok kötü oluyordum..