Kordon Tıp Cavit Mete Tarcan’a gidiyorum. Doğumu Sada Hastanesi’nde yaptırıyor, kontroller için Kordon Tıp’ta görüşüyoruz. İlk kontrolde Egepol Gökalp bey’e gitmiştim iyiydi ama lokasyon çok ters oturduğum bölgeye, arayış içindeyken arkadaşımın tavsiyesiyle Mete bey’e gittim, devam kararı aldım. Hem çok hatırnaz hem de soru sormanıza gerek bile kalmadan her anlamda aydınlatıyor, bir de çok sakin onun sakinliği bi huzur da veriyor insana. 28nci haftadayım. Baya memnunuz biz 😇