Merhaba güzel gebeler❤️
14 haftalık hamileyim. Beni rahatlatan kaşıntı sorunu için sizleride bilgilendirmek istedim. şu son hafta gece uykudan uyanıp ağlıcak dercesine geldi. 4 tane doktora gösterdim hepsi çok kötü olmuş dedi ama ne bi ilaç ne bi test yapılmadı. Aklıma sirke geldi her derde deva sonuçta bir gece kalktım soğuk suyla bacaklarımı yıkadım kuruladım ve pamukla sirkeyi sürdüm evet yakıyor ama inanın uyuduğum uykuyu anladım. Burda çok fazla bu konudan muzdarip gebelerimiz var belki bi faydası dokunur.