cansuuylcn89 Kızlar merhaba 15haftalık gebeyim.. cuma günü tahlil oldum idrarımda bakteri çıktı doktorum ilaç vermedi bol bol su içmemi söyledi aradada yeşilimsi akıntı geliyor başına gelen varmı neler yaptınız🥰
oglum0603 cansuuylcn89 bendede yeşil akıntı vardı doktor fitil verdi 5 güne geçti bide enfeksiyon içinde toz verdi tek kullanımlık suya karıştırıp içtim. Bol su içmeme rağmen atlatamamıştım doktorda ilaç verdi rahatladim
Serapveminikleri cansuuylcn89 bol su iç cnm demeki az birşey çıkmış ondan vermemiş ilaç yeşil.akinti da enfeksiyon ve mantardan dolayı oluyor Dr demedin mi akıntıyı ?
17ekiiimmmm cansuuylcn89 Bende de yeşil akıntı var fitil verdi kullandım sürekli geçiyo sonra tekrarlanıyo. Bidahaki gittiğimde yine söylicem bakalım ne vericek bu arada 2. Hamileliğim 25 haftalığız 🤔
Smsm cansuuylcn89 canım sabahları karadut reçeli ye bulması biraz zor oldu bana ama bir de Tuvalet temızlıgınde organık elma sirkesi kullan temizlerken bir de günde en az 2 lt su
cansuuylcn89 Serapveminikleri bugün başladı akıntı canım ozaman yoktu bugün ara ara oluyor olmadı doktorumu arıcam geçmezse
Serapveminikleri cansuuylcn89 Bence ara cnm ilaç versin daha iyi olur benimde akıntı var enfeksiyon çıkmadı ama mantardan şüpheleniyorum işte salı Dr gidecem diye demedim sen de ama enfeksiyon varmış çünkü 🙏 ama korkma yüksek olsaydı ilaç verirdi o
cansuuylcn89 Serapveminikleri sbyrm Benimki bol su iç dedi ilaç vermedi akıntı devam ederse ararım bende
sbyrm Aynıları bende de var doktorum parol ve tek kullanımlık toz ilaç verdi bu gün kullanacağım inşAllah bir an önce geçer 🙏🏻
Btltlg Ben de fitil kullandım hemen fark etti akıntımı kesti. Tekrar tahlil yaptırıp enfeksiyon bitip bitmediğine baktırmam lazım
Serapveminikleri cansuuylcn89 aynen cnm geçmiş olsun 🥰🙏bide suya sirke kayıp taharetlesinil faydası çok cnm 🥰
cansuuylcn89 Minigim20 kesin bendede gitmez normal zamandada idrar yolu enfeksiyonu sık oluyorum ama yeşil akıntım hiç olmamıştı
Minigim20 cansuuylcn89 ben de hiç olmazdı ama hamile olduğum dan beri bi turlu geçmiyor canım Allah yardımcımız olsun