-Kbra8- Hayalizlerim ben şu an 23+5im bana da 19-20.haftada oldu şişti. Bebek büyüdüğü için normalmiş hala da çok ayakta dursam yorulsam falan hemen şişiyor. Doktorum bebek büyüyor eğer artarsa bi enfeksiyon mu var diye bakarız demişti
Zeynep0606 Hayalizlerim benimde 22+4 hem sisiyor hemde cok agriyor 😔 rahim darnolunca baski oluyormus sivi gelmiyorsa delikten sorun yok dediler
Mervece06 Bende 23 haftalığım bu haftada oldu benim de bide dokununca bastırınca acıyor ara ara oluyor bende korkmuştum