Oraz Bende sizin gibiyim o haftalarda gözümü açamıyordum 24 saat bulanıyodu resmen ben genelde ekmek, galeta yedim midemin asidini aldığını hissediyordum prilam kullanıyodum dün bitti artık kullanmicam sanırım önceye göre azaldı ama bitmiş değil iştahım henüz yok tavuktan etten çerezden tiksindim.Ama hiçbir şey kalıcı olmuyo bi ara ayva ve ekşi elma yiyodum geçici çözüm olarak Allah yardımcımız olsun inşallah 🌸