İlk oğlumda 40+3te sabah yataktan kalktım altıma kaçırmışım gibi biraz geldi turnosol kağıdı vardı onu koydum pembeye dönerse suyundur demişti hemşire hepsi pembe oldu sızıntı gibi akşama kadar geldi sancım yoktu 12de hastaneye gittim sancılarım 1-2 gibi başladı sancıyla daha çok gelmeye başladı böyle devam etti öğlen 12de oğluşum doğdu :)