Sevgili Annikolar,
Henüz çok yeniyiz. Cuma günü doktora gittiğimizde 5+4 günlüktük. Doktor keseyi ve bebeği gördü dış gebelik vs olmaması sevindirici fakat kalp atışları için 5 şubata randevu verdi. Sorun yoktur değil mi, ara ara kasık batmaları hafif bel ağrısı yaşamaktan başka belirtim yok. Gögüslerimde aşırı hassasiyet de yok, uçları daha belirgin ve iri o kadar. Belirtisiz olmak kötü mü?