enesra026 canım sen aklını bununla meşgul ettikçe bebeğine hep negatif enerji yollayacaksın. Kendini de bu kötümserliğe alıştıracaksın. Daha çok pozitif düşünmeye çalış, aynanın karşısına geçip karnını sev bebeğinle güzel şeylerden konuş. Bir defter al bebeğinle kurduğun güzel hayalleri dua ederek yaz, hep güzel şeylerden bahset ve bol bol dua et. Kötü şeyler düşünme ki kötü olmasın Allah yardımcın olsun inşallah sağlıkla al kucağına evladını🙏🏼😌