Nesibe92 momteacher bende hayal beye gidiyorum canim ama sana net dogum ucretinine kadar dediler safak beyde
Nursel725 momteacher Şafak bey hastaneden ayrılmış nereye gittiğini biliyomudunuz acaba bilginiz var mı ?
momteacher Nesibe92 4500 dedi sekreter, Şafak beyinki braz farklı oluyor diğer doktorlardan. Hayalin daha azdır. Öğrendinmi sen ücreti?
Nesibe92 momteacher hayal beyinki daha uygun aynen canim normal doguma 3500 sezeryana 3800 dedi eger mesai saati icinde dogum olursa bu sekildeymis mesai saati disindaki doguma 700 tl ek oluyormus yanlis hatirlamiyorsam
momteacher Nesibe92 benim sezeryan olcak inşallah, mesai dışı farklıdır doğrudur canım, biz bi gece gitmiştik acil durum olmuştu, doktor gece geldi die yine ondan mesai dışı farkı alındı