Salı günü çatı muayenesi oldugumda bana da aynısını söyledi doktor. Açılma yok ama yumuşama var güzel dedi. Yani çatı bebegin geçmesi için yumuşamaya başlıyor. Keşke açıklıkta olsaydı biraz dedim icimden😥 ama doktor normalde acilmalar sancılar ile başlar zaten dedi. Normalmis durum